Garantie en Klachten
GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Mail ons: info@juleshondenboetiek.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht en eventueel foto´s van het product. Of schrijf ons: Jules hondenboetiek Neerbeekerstraat 7 6191HK Beek NL
KLACHT
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@juleshondenboetiek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/http://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Controleer voordat je je hond het product in gebruik laat nemen of het product defecten heeft. Heeft je hond al in gebruik genomen dan kunnen we niet meer achterhalen of het product defect is geleverd, of dat dit aan de hond ligt. Je kunt ons altijd een e-mail sturen, we helpen je graag! Er wordt geen enkele garantie gegeven op hondenspeelgoed.