Bestellen in onze webshop gaat heel eenvoudig.
Plaats eerst de gewenste producten in het winkelmandje.
* Je kunt kiezen om snel direct te rekenen of log in op je account zodat jouw gegevens automatisch worden ingevuld.
* Bij direct afrekenen vul je de adres gegevens in. Deze gegevens hebben wij nodig om je pakket op het door jouw gewenste adres af te leveren of om contact met je op te nemen wanneer wij nog vragen hebben. Je kunt ook aangeven of je het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen dan je huisadres.
* kies de gewenste verzendmethode.
* Kies de gewenste betaalmethode.
* controleer je bestelling en ga dan akkoord met onze Algemene voorwaarden en privacy policy. (optioneel kun je je ook inschrijven voor onze nieuwsbrief maar dat is niet verplicht)
Bij akkoord ga je door naar onze betaalprovider.
Wanneer je je bestelling succesvol hebt afgerond, ontvangt je van ons een e-mail met orderbevestiging.
Wanneer wij je bestelling verzenden, ontvangt je ook hiervan een bevestiging via de e-mail.
Je ontvangt een aparte mail van Post NL met Track & Trace om je pakketje te volgen. Het is dus zeer belangrijk dat je het juiste e-mailadres opgeeft.
Veel gestelde vragen
Ik heb per vergissing verkeerde gegevens ingevuld bij het bestellen, Wat nu?
De verantwoordelijkheid voor het invoeren van een correct verzendadres ligt bij de klant. Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen. Mocht dit niet opgemerkt en doorgegeven worden voordat de bestelling verzonden is, dan zijn er kosten verbonden aan een nieuwe zending naar het correcte adres.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?
Onze webshop stuurt je, direct nadat je bestelling is bevestigd, automatisch een email met het besteloverzicht. Indien je deze niet ontvangt duid dit in de meeste gevallen op een onjuist ingevuld E-mailadres. Laat ons dit per EMAIL weten. Wij kunnen je dan een kopie van jouw bestelling alsnog toesturen.Hotmail, outlook en Live zetten onze mails nog wel eens in de spambox.. Check dus voor de zekerheid je spambox om te kijken of onze bestelbevestiging daar staat. Je kunt de mail dan markeren als geen spam.
Ik heb iets besteld maar bij nader inzien wil ik toch annuleren, wat nu?“
Als jouw bestelling al verzonden is kunnen we hem niet meer terug halen en annuleren.
Je kunt wel de producten altijd aan ons terug sturen.
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour sturen van bij jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7.25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@juleshondenboetiek.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Mocht je dit niet opgemerkt en doorgegeven hebben voordat de bestelling verzonden is, dan zijn er kosten verbonden aan een nieuwe zending naar het correcte adres.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten